Pomoc prawna przez Internet
Trzy kroki do Twojego pisma - bez wychodzenia z domu:
1. Rozmowa telefoniczna, kontakt e-mail, WhatsApp lub messenger - ustalenie zagadnień dotyczących sprawy oraz wariantu cenowego.
2. Dokonanie przez Klienta wpłaty ustalonego wynagrodzenia.
3. Sporządzenie dokumentu w ustalonym terminie oraz wysłanie go w formie pliku poprzez e-mail wraz z fakturą VAT.
Przekonaj się jakie to łatwe i wygodne!
Zapraszamy również do korzystania z naszego formularza kontaktowego.
Dzięki nam, swoje sprawy przez Internet załatwiło już wielu Klientów z całej Polski, jak również osoby na stałe mieszkające poza granicami RP, np. w Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA czy Kanadzie. Kontaktowaliśmy się głównie przez e-mail lub Skype, co zminimalizowało koszty połączeń.
Zapraszamy!
Pismo-Urzedowe.pl